




Zadanie A: „Projekt i budowa autostrady A2 Warszawa – Kukuryki
na odcinku węzeł „Lubelska” – początek obwodnicy Mińska Mazowieckiego”
odcinek I od węzła „Lubelska” (bez węzła)
do węzła „Konik” (z węzłem) o długości około 5,6 km
Przeglądy gwarancyjne.
Przeglądy gwarancyjne.
Przeglądy gwarancyjne.
Usuwanie usterek, drobnych wad i robót zaległych określonych w Świadectwie Przejęcia kompletowanie dokumentacji odbiorowej.
Usuwanie usterek, drobnych wad i robót zaległych określonych w Świadectwie Przejęcia kompletowanie dokumentacji odbiorowej.
Usuwanie usterek, drobnych wad i robót zaległych określonych w Świadectwie Przejęcia, kompletowanie dokumentacji odbiorowej.
W okresie rozliczeniowym Wykonawca wykonywał:
· Przygotowanie trasy w zakresie dopuszczenia do ruchu, a w szczególności:
- Roboty porządkowe
- Uzupełnianie oznakowania poziomego i pionowego
- Wprowadzenie oznakowania tymczasowego zgodnego z PTOR
- Uzupełnianie i regulacja furtek i bram w ogrodzeniu
- Kończenie malowania ekranów od strony zewnętrznej
- Dokończenie wjazdów i zarurowań rowów
- Uruchamianie sygnalizacji akomodacyjnej na węźle Halinów
- Koszenie traw na skarpach
- Uzupełnianie humusu i obsiewu trawą
Zadanie A w całości wykonane z pominięciem drobnych robót zaległych i usuwania usterek i wad.
· PZŚ-2
· PP-1
· PZM-1
· PZM-2
· PP-7
· WD-01
· WD-04
· WD-03
· KŁADKA
Obiekty inżynierskie na zadaniu A wykonane w całości i Wykonawca uzyskał pozwolenie na użytkowanie – obiekty dopuszczone do ruchu.
Branża sanitarna:
Trwają roboty poprawkowe przy zbiornikach spowodowane brakiem możliwości przepompowania wód w czasie nawalnych deszczów.
Pozostałe elementy robót branżowych zostały zakończone i odebrane protokołem technicznym.
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy:
· Kanał technologiczny - układanie rurociągów, wstawianie studni teletechnicznych 100%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów, montaż słupów i opraw 100%
· Sygnalizacja świetlna - wstawianie i regulacja studni teletechnicznych, wstawianie słupów 100%
Zakończono roboty w całości, pozostaje podłączenie do KSZR.
W okresie rozliczeniowym Wykonawca wykonywał:
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 360 231,00 m2, tj. 100%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m2 (narastająco 57 000,00 m2, tj. 87%)
· Wymiana gruntów:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m3 (narastająco 22 800 m3, tj. 92,80%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m3 (narastająco 6 250 m3, tj. 30,90%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m3 (narastająco 645 600,00 m3, tj. 100%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m3 (narastająco 55 548,00 m3, tj. 100%)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m3 (narastająco 15 300,00 m3, tj. 73,46%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m3 (narastająco 37 679,00 m3, tj. 61,66%)
· Podbudowa pomocnicza:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 201 700,00 m2, tj. 100%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 140 988,00 m2, tj. 100%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 0,00 m2 (narastająco 120 889 m2, tj. 100%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m2 (narastająco 253 574,00 m2, tj. 100%)
· Podbudowa zasadnicza z kruszywa:
- Trasa główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 34 167,00 m2, tj. 100%)
· Podbudowa bitumiczna:
- Trasa główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 28 006,00 m2, tj. 100%)
· Warstwa wiążąca:
- Trasa główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 24 179,00 m2, tj. 100%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 0,00 m2 (narastająco 128 510,00 m2, tj. 100%)
· Nawierzchnia z SMA:
- Węzeł – 0,00 m2 (narastająco 66 620,00 m2, tj. 99%)
· PZŚ-2
- prace wykończeniowe - trwają prace (99%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- bariery ochronne - zakończono prace (100%)
· PP-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (99%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (99%)
· PZM-2
- prace wykończeniowe – nie kontynuowano prac (95%)
· PP-7
- prace wykończeniowe – trwają prace (95%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - zakończono prac (100%)
· WD-04
- prace wykończeniowe - zakończono prac (100%)
· WD-03
- prace wykończeniowe - zakończono prac (100%)
· KŁADKA
- prace wykończeniowe - trwają prace (80%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (96%)
- balustrady – w trakcie prac (97%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· G-01 – przełączenia sieci gazowej (95%)
· G-02 – przełączenia sieci gazowej (95%)
· W-01 – (95%)
· W-02 – (95%)
· W-03 – (95%)
· W-04A - (95%)
· W-05 - (95%)
· ZB-1 – (100%)
· ZB-2 – (100%)
· ZB-3 – (100%)
· ZB-4 – (100%)
· ZB-5 – (99%)
· ZB-6 – (100%)
· ZB-6A – (99%)
· ZB-7 – (100%)
· P1 – (100%)
· P2 – (95%)
· P3 – (100%)
· P4 – (100%)
· P5 – (100%)
· P6 – (100%)
· P6A – (100%)
· P7 – (100%)
· Odwodnienie (95%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy:
· Kanał technologiczny - układanie rurociągów, wstawianie studni teletechnicznych 90%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów, montaż słupów i opraw 90%
· Sygnalizacja świetlna - wstawianie i regulacja studni teletechnicznych, wstawianie słupów 80%
W okresie rozliczeniowym Wykonawca wykonywał:
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 360 231,00 m2, tj. 100%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m2 (narastająco 57 000,00 m2, tj. 87%)
· Wymiana gruntów:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m3 (narastająco 22 800 m3, tj. 92,80%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m3 (narastająco 6 250 m3, tj. 30,90%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m3 (narastająco 645 600,00 m3, tj. 100%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m3 (narastająco 55 548,00 m3, tj. 100%)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m3 (narastająco 15 300,00 m3, tj. 73,46%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m3 (narastająco 37 679,00 m3, tj. 61,66%)
· Podbudowa pomocnicza:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 201 700,00 m2, tj. 97,47%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 140 988,00 m2, tj. 98,21%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 0,00 m2 (narastająco 120 889 m2, tj. 90%)
- Drogi poprzeczne – 0,00 m2 (narastająco 253 574,00 m2, tj. 90%)
· Podbudowa zasadnicza z kruszywa:
- Trasa główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 34 167,00 m2, tj. 100%)
· Podbudowa bitumiczna:
- Trasa główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 28 006,00 m2, tj. 100%)
· Warstwa wiążąca:
- Trasa główna wraz z węzłem – 0,00 m2 (narastająco 24 179,00 m2, tj. 100%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 0,00 m2 (narastająco 128 510,00 m2, tj. 100%)
· Nawierzchnia z SMA:
- Węzeł – 13 000,00 m2 (narastająco 18 700,00 m2, tj. 78%)
· PZŚ-2
- prace wykończeniowe - trwają prace (95%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- bariery ochronne - rozpoczęto prace (95%)
· PP-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (98%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (98%)
· PZM-2
- prace wykończeniowe – nie kontynuowano prac (90%)
· PP-7
- prace wykończeniowe – trwają prace (85%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (97%)
· WD-04
- prace wykończeniowe - trwają prace (97%)
· WD-03
- prace wykończeniowe - trwają prace (96%)
· KŁADKA
- podpory – zakończenie prac (100%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (96%)
- deski gzymsowe – zakończenie prac (100%)
- balustrady – w trakcie prac (96%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· G-01 – przełączenia sieci gazowej (90%)
· G-02 – przełączenia sieci gazowej (90%)
· W-01 – (95%)
· W-02 – (95%)
· W-03 – (95%)
· W-04A - (95%)
· W-05 - (95%)
· ZB-1 – (95%)
· ZB-2 – (95%)
· ZB-3 – (95%)
· ZB-4 – (95%)
· ZB-5 – (95%)
· ZB-6 – (100%)
· ZB-6A – (90%)
· ZB-7 – (95%)
· P1 – (50%)
· P2 – (50%)
· P3 – (0%)
· P4 – (80%)
· P5 – (50%)
· P6 – (90%)
· P6A – (50%)
· P7 – (80%)
· Odwodnienie (1%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy:
· Kanał technologiczny - układanie rurociągów, wstawianie studni teletechnicznych 80%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów, montaż słupów i opraw 75%
· Sygnalizacja świetlna - wstawianie i regulacja studni teletechnicznych, wstawianie słupów 80%
· Nasypy:
- Drogi poprzeczne – 1644,00 m3 (narastająco 53 576,00 m3, tj. 100%)
· Wykopy:
- Drogi poprzeczne – 1 100,00 m3 (narastająco 35 942,00 m3, tj. 58,82%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 20 000,00 m2 (narastająco 120 889 m2, tj. 89,88%)
- Drogi poprzeczne – 71 397,00 m2 (narastająco 247 494,00 m2, tj. 84,89%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 10 000,00 m2 (narastająco 125 300,00 m2, tj. 97,85%)
· PZŚ-2
- prace wykończeniowe - trwają prace (92%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- kapy chodnikowe - wykonano nawierzchnie z żywicy epoksydowej (100%)
- bariery ochronne - rozpoczęto prace (80%)
· PP-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (97%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (97%)
· PZM-2
- prace wykończeniowe – nie kontynuowano prac (80%)
· PP-7
- prace wykończeniowe – trwają prace (80%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (94%)
- zasypki przyczółków - zakończono (100%)
- kapy chodnikowe - wykonano nawierzchnię z żywicy epoksydowej (100%)
- deski gzymsowe - zakończono (100%)
- krawężnik kamienny - zakończono (100%)
· WD-04
- prace wykończeniowe - trwają prace (94%)
· WD-03
- kapy chodnikowe – wykonano nawierzchnię z żywicy epoksydowej (100%)
- asfalt lany – wykonano przeciwspadek (100%)
- warstwa ścieralna SMA – wykonano (100%)
· KŁADKA
- podpory – trwają prace (98%)
- ustrój nośny – trwają prace (95%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (20%)
- deski gzymsowe – trwają prace (95%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-1 – (5%)
· ZB-2 – (5%)
· ZB-5 – (45%)
· ZB-6A – (40%)
· Odwodnienie (2%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Kanał technologiczny - układanie rurociągów, wstawianie studni teletechnicznych 40%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów, montaż słupów i opraw 65%
· Sygnalizacja świetlna - wykonanie kanalizacji teletechnicznej, wstawianie i regulacja studni teletechnicznych, wstawianie słupów 50%
· Nasypy:
- Drogi poprzeczne – 875,00 m3 (narastająco 51 932,00 m3, tj. 100%)
· Wykopy:
- Drogi poprzeczne – 1 000,00 m3 (narastająco 34 842,00 m3, tj. 57,02%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 3 500,00 m2 (narastająco 100 889 m2, tj. 75,01%)
- Drogi poprzeczne – 70 500,00 m2 (narastająco 176 097,00 m2, tj. 100%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 45 000,00 m2 (narastająco 115 300,00 m2, tj. 90,04%)
· Nawierzchnia z SMA:
- Węzeł – 3 000,00 m2 (narastająco 3 000,00 m2, tj. 12,58%)
· PZŚ-2
- prace wykończeniowe - trwają prace (92%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- bariery ochronne - rozpoczęto prace (80%)
· PP-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (97%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (97%)
· PZM-2
- prace wykończeniowe – nie kontynuowano prac (80%)
· PP-7
- prace wykończeniowe – trwają prace (80%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (94%)
- zasypki przyczółków - trwają prace (99%)
- kapy chodnikowe - wykonano (98%)
- deski gzymsowe - wykonano (99%)
- krawężnik kamienny - wykonano (99%)
· WD-04
- prace wykończeniowe - trwają prace (94%)
· KŁADKA
- podpory – trwają prace (98%),
- ustrój nośny – trwają prace (70%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-1 – (65%)
· ZB-2 – (45%)
· ZB-5 – (35%)
· Odwodnienie (2%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Kanał technologiczny - układanie rurociągów, wstawianie studni teletechnicznych 38%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów 60%
· Sygnalizacja świetlna - wykonanie kanalizacji teletechnicznej, wstawianie i regulacja studni teletechnicznych, wstawianie słupów 23%
· PZŚ-2
- prace wykończeniowe - trwają prace (92%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- bariery ochronne - rozpoczęto prace (80%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (93%)
- płyta przejściowa - wykonano - (100%)
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 (99%)
- kapy chodnikowe - wykonano (95%)
- deski gzymsowe - trwają prace (95%)
- krawężnik kamienny - wykonano (95%)
· KŁADKA
- podpory – korpusy podpór 1 i 7 (90%), ściany oporowe (70%)
- ustrój nośny – wykonano montaż łożysk (100%), poprzecznice I etap pod montaż belek, montaż belek prefabrykowanych (100%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-1 – (50%)
· ZB-2 – (40%)
· ZB-5 – (20%)
· P1 – (25%)
· P2 – (30%)
· P5 – (45%)
· P6 – (5%)
· P6A – (20%)
· Odwodnienie (5%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Kanał technologiczny - układanie rurociągów, wstawianie studni teletechnicznych 37%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów 55%
· Zasilanie urządzeń - ułożenie trasy kablowej, wykonanie przepustów 85%
· PZŚ-2
- prace wykończeniowe - trwają prace (92%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- bariery ochronne - rozpoczęto prace (80%)
Obiekty poprzeczne:
· PP-1
- prace wykończeniowe – kontynuowano prace (70%)
- balustrady – wykonano (95%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (97%)
- balustrady - wykonano (90%)
· PZM-2
- prace wykończeniowe – w trakcie prac (80%)
- balustrady - wykonano (90%)
· PP-7
- prace wykończeniowe – rozpoczęto prace (65%)
- balustrady - wykonano (90%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (93%)
- płyta przejściowa - wykonano - (95%)
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 (99%)
- kapy chodnikowe - wykonano (90%)
- deski gzymsowe - trwają prace (95%)
- krawężnik kamienny - wykonano (95%)
- bariery ochronne - wykonano montaż (90%)
- balustrady - wykonano montaż (90%)
· WD-04
- prace wykończeniowe - wykonano prace wykończeniowe (95%)
· WD-03
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (80%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (99%)
- kapy chodnikowe - wykonano prace (95%)
- warstwa ścieralna SMA - w trakcie prac (50%)
- bariery ochronne - wykonano (100%)
- balustrady - wykonano montaż (100%)
· KŁADKA
- podpory – wykonano fundamenty (100%), korpusy podpór 1 i 7 (80%), słupy (100%)
- ustrój nośny – rozpoczęto prace (5%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-2 – (15%)
· ZB-5 – (5%)
· P1 – (20%)
· P2 – (10%)
· P5 – (10%)
· P6 – (5%)
· Odwodnienie (5%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Kanał technologiczny - wykonanie przepustów 16%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów 50%
· Zasilanie urządzeń - ułożenie trasy kablowej, wykonanie przepustów 80%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 4 700,00 m2 (narastająco 360 231,00 m2, tj. 100 %)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 3 700,00 m3 (narastająco 643 700,00 m3, tj. 95,24 %)
- Drogi poprzeczne – 4 200,00 m3 (narastająco 48 657,00 m3, tj. 97,81 %)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 4 200,00 m3 (narastająco 15 300,00 m3, tj. 73,46 %)
- Drogi poprzeczne – 2 700,00 m3 (narastająco 29 967,00 m3, tj. 49,04%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa główna wraz z węzłem – 34 707,00 m2 (narastająco 137 933,00 m2, tj. 96,08%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 27 764,00 m2 (narastająco 93 264 m2, tj. 69,34%)
- Drogi poprzeczne – 53 827 m2 (narastająco 73 291,00 m2, tj. 43,30 %)
· Podbudowa zasadnicza z kruszywa:
- Trasa główna wraz z węzłem – 11 502,00 m2 (narastająco 30 202,00 m2, tj. 87,00%)
· Podbudowa bitumiczna:
- Trasa główna wraz z węzłem – 11 006,00 m2 (narastająco 28 006,00 m2, tj. 74,79%)
· Warstwa wiążąca:
- Trasa główna wraz z węzłem – 7 329,00 m2 (narastająco 23 829,00 m2, tj. 99%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 54 295,00 m2 (narastająco 70 300,00 m2, tj. 54,90%)
· PZŚ-2
- prace wykończeniowe - trwają prace (80%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- bariery ochronne - rozpoczęto prace (50%)
Obiekty poprzeczne:
· PP-1
- prace wykończeniowe – rozpoczęcie prac (30%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (95%)
· PP-7
- prace wykończeniowe – rozpoczęto prace (10%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (75%)
- płyta przejściowa - w trakcie prac (80%)
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (98%)
- kapy chodnikowe - wykonano (90%)
- deski gzymsowe - trwają prace (90%)
- krawężnik kamienny - wykonano (90%)
- asfalt lany - wykonano (100%)
- bariery ochronne - wykonano montaż (90%)
- balustrady - wykonano montaż (90%)
· WD-04
- prace wykończeniowe - wykonano prace wykończeniowe (95%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółków w osi 1 i 5 (99%)
· WD-03
- prace wykończeniowe - rozpoczęto prace (70%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (95%)
- kapy chodnikowe - wykonano prace (90%)
- asfalt lany - rozpoczęto prace (100%)
- bariery ochronne - wykonano (95%)
- balustrady - wykonano montaż (95%)
· KŁADKA
- podpory - wykonano fundamenty (85%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Odwodnienie (10%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Kanał technologiczny - wykonanie przepustów 6%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów 40%
· Zasilanie urządzeń - ułożenie trasy kablowej, wykonanie przepustów 70%
· Kolizja EnN-10 - przełączenie, układanie kabla 100%
· Kolizja EnN-10.1 - demontaż opraw 100%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 12 841,00 m2 (narastająco 355 531,00 m2, tj. 99,18 %)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 1 000,00 m3 (narastająco 641 000,00 m3, tj. 94,85 %)
- Drogi poprzeczne – 5 557,00 m3 (narastająco 44 457,00 m3, tj. 89,37 %)
· Wykopy:
- Drogi poprzeczne – 5 267,00 m3 (narastająco 27 267,00 m3, tj. 44,62%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa główna wraz z węzłem – 34 707,00 m2 (narastająco 137 933,00 m2, tj. 96,08%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 27 764,00 m2 (narastająco 93 264 m2, tj. 69,34%)
- Drogi poprzeczne – 19 464 m2 (narastająco 19 464 m2, tj. 11,50 %)
· Podbudowa zasadnicza z kruszywa:
- Trasa główna wraz z węzłem – 11 502,00 m2 (narastająco 30 202,00 m2, tj. 87,00%)
· Podbudowa bitumiczna:
- Trasa główna wraz z węzłem – 11 006,00 m2 (narastająco 28 006,00 m2, tj. 74,79%)
· Warstwa wiążąca:
- Trasa główna wraz z węzłem – 7 329,00 m2 (narastająco 23 829,00 m2, tj. 99%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 54 295,00 m2 (narastająco 70 300,00 m2, tj. 54,90%)
· PZŚ-2
- ustrój nośny – wykonano dylatacje (100%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (70%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (99%)
- asfalt lany - rozpoczęto prace (100%)
Obiekty poprzeczne:
· PP-1
- prace wykończeniowe – rozpoczęcie prac (10%)
- zasypki przyczółków / przepustu – wykonano (100%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (92%)
- zasypki przyczółków / przepustu – wykonano (100%)
· PZM-2
- zasypki przyczółków / przepustu – wykonano (100%)
· PP-7
- prace wykończeniowe – rozpoczęto prace (10%)
- zasypki przyczółków / przepustu – wykonano (100%)
· WD-01
- prace wykończeniowe - w trakcie prac (60%)
- płyta przejściowa - rozpoczęto - (50%)
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (95%)
- kapy chodnikowe - wykonano (80%)
- deski gzymsowe - trwają prace (90%)
- krawężnik kamienny - wykonano (90%)
- balustrady - wykonano montaż (90%)
· WD-04
- prace wykończeniowe - wykonano prace wykończeniowe (90%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółków w osi 1 i 5 (98%)
- warstwa ścieralna SMA - wykonano (100%)
- bariery ochronne - wykonano montaż (100%)
- balustrady - wykonano montaż (100%)
· WD-03
- płyta przejściowa - wykonano prace (100%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (95%)
- kapy chodnikowe - wykonano prace (90%)
- deski gzymsowe - wykonano prace (100%)
- krawężnik kamienny - wykonano prace (100%)
- asfalt lany - rozpoczęto prace (50%)
- bariery ochronne - rozpoczęto prace (10%)
- balustrady - wykonano montaż (90%)
· KŁADKA
- podpory - wykonanie DSM (90%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-1 – (10%)
· ZB-2 – (10%)
· ZB-3 – (80%)
· ZB-4 – (80%)
· ZB-6 – (80%)
· ZB-6A – (10%)
· ZB-7 – (80%)
· P4 – (70%)
· P6 – (70%)
· P7 – (80%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Kanał technologiczny - wykonanie przepustów 4%
· Oświetlenie - ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów 35%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Drogi poprzeczne – 1 374,00 m2 (narastająco 57 000,00 m2, tj. 87,00%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 1 347,00 m3 (narastająco 640 000,00 m3, tj. 94,70%)
- Drogi poprzeczne – 5 661,00 m3 (narastająco 38 900,00 m3, tj. 78,20%)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 3 104,00 m3 (narastająco 11 100,00 m3, tj. 53,30%)
· Podbudowa pomocnicza:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 1 918,00 m2 (narastająco 197 000,00 m2, tj. 95,20%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 25 560,00 m2 (narastająco 103 226,00 m2, tj. 71,90%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 50 044,00 m2 (narastająco 65 500,00 m2, tj. 48,70%)
· Podbudowa zasadnicza z kruszywa:
- Trasa główna wraz z węzłem – 18 700 m2 (narastająco 18 700 m2, tj. 54,00%)
· Podbudowa bitumiczna:
- DK2 – 8 040,00 m2 (narastająco 17 000,00 m2, tj. 45,40%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 54 295,00 m2 (narastająco 70 300,00 m2, tj. 54,90%)
· PZŚ-2
- zasypki przyczółków – trwają prace (97%)
- kapy chodnikowe - trwają prace zbrojarskie (100%)
- deski gzymsowe - trwają prace (100%)
- krawężnik kamienny - trwają prace (100%)
Obiekty poprzeczne:
· PP-1
- prace wykończeniowe – rozpoczęcie prac (5%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – trwają prace (80%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· PZM-2
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (95%)
· PP-7
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· WD-01
- ustrój nośny – montaż dylatacji w osi 1 i 5 (100%)
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (75%)
- kapy chodnikowe - betonowanie (70%)
- deski gzymsowe - trwają prace (90%)
- krawężnik kamienny - Wykonano (90%)
- balustrady - wykonano montaż (70%)
· WD-04
- ustrój nośny – montaż dylatacji osi 1 JP (100%),
- prace wykończeniowe - wykonano izolacje z papy JP (100%)
- płyta przejściowa - wykonano płyty przejściowe w osi 1 i 5 (100%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółków w osi 1 i 5 (95%)
- kapy chodnikowe - betonowanie kap chodnikowych (100%)
- deski gzymsowe - wykonano (100%)
- krawężnik kamienny - wykonano (100%)
- asfalt lany - wykonano (100%)
- bariery ochronne - wykonano montaż (75%)
- balustrady - wykonano montaż (90%)
· WD-03
- ustrój nośny – montaż dylatacji w osi 1 i 5 (100%)
- płyta przejściowa - wykonano prace (95%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (80%)
- kapy chodnikowe - betonowanie (70%)
- deski gzymsowe - wykonano montaż (90%)
- krawężnik kamienny - wykonano montaż (90%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-3 – (30%)
· ZB-4 – (10%)
· ZB-7 – (30%)
· P4 – (70%)
· P6 – (30%)
· P7 – (80%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· WN Miłosna- Mińsk 1 (110kV) km 494+460 (w.Konik) - malowanie słupów 100%
· WN Miłosna- Mińsk 2 (110kV) km 494+570 (w.Konik) - malowanie słupów 100%
· Kanał technologiczny- wykonanie przepustów 3,5%
· Oświetlenie- ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów 22%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Drogi poprzeczne – 14 826,00 m2 (narastająco 55 626,00 m2, tj. 84,90%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 32 536,00 m3 (narastająco 638 653,00 m3, tj. 94,50%)
- Drogi poprzeczne – 2 280,00 m3 (narastająco 33 239,00 m3, tj. 66,80%)
· Podbudowa pomocnicza:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 38 356,00 m2 (narastająco 195 082,00 m2, tj. 94,30%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 7 728,00 m2 (narastająco 15 456 m2, tj. 11,50%)
· Podbudowa bitumiczna:
- DK2 – 5 466,00 m2 (narastająco 8 960,00 m2, tj. 23,90%)
· Nawierzchnia z betonu cementowego:
- Trasa główna – 16 005,00 m2 (narastająco 16 005,00 m2, tj. 12,50%)
· PZŚ-2
- zasypki przyczółków – trwają prace (95%)
- kapy chodnikowe - trwają prace zbrojarskie (90%)
- deski gzymsowe - trwają prace (90%)
- krawężnik kamienny - trwają prace (90%)
Obiekty poprzeczne:
· PP-1
- prace wykończeniowe – rozpoczęcie prac (5%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· PZM-1
- prace wykończeniowe – rozpoczęcie prac (5%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· PZM-2
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (95%)
· PP-7
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· WD-01
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (75%)
- kapy chodnikowe - Wykonano zbrojenie (100%)
- deski gzymsowe - trwają prace (90%)
- krawężnik kamienny - Wykonano (90%)
· WD-04
- ustrój nośny – montaż dylatacji w osi 1 i 5 JL oraz w osi 5 JP (75%)
- prace wykończeniowe - wykonano izolacje z papy JL (100%)
- płyta przejściowa - wykonano płyty przejściowe w osi 1 i 5 (100%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółków w osi 1 i 5 (95%)
- kapy chodnikowe - betonowanie kap chodnikowych JP i zewnętrznej JL (90%)
- deski gzymsowe - wykonano (70%)
- krawężnik kamienny - prace rozpoczęte (90%)
· WD-03
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (75%)
- kapy chodnikowe - wykonano zbrojenie (90%)
- deski gzymsowe - wykonano montaż (90%)
- krawężnik kamienny - wykonano montaż (90%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-3 – (5%)
· ZB-6 – (70%)
· P6 – (50%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN-9 – ustawienie słupów, przełączenie kolizji 100%,
· WN Kozienice - Miłosna 400kV km 491+300 (kolizja z PZM-2 i A2) – zawieszenie przewodów AFL i OPGW 100%,
· Kanał technologiczny – wykonanie przepustów 2,5%
· Oświetlenie – ułożenie trasy kablowej, ustawienie fundamentów 3%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Drogi poprzeczne – 4 710,00 m2 (narastająco 40 800,00 m2, tj. 62,30%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 29 388,70 m3 (narastająco 575 157,70 m3, tj. 85,10%)
- Drogi poprzeczne – 4 651,00 m3 (narastająco 30 959,00 m3, tj. 62,60%)
· Podbudowa pomocnicza:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 51 732,00 m2 (narastająco 156 726,00 m2, tj. 94,30%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa główna wraz z węzłem – 32 190,00 m2 (narastająco 77 666,00 m2, tj. 54,10%)
· Podbudowy i nawierzchnie:
- DK2 – 7 728,00 m2 (narastająco 7 728,00 m2, tj. 5,80%)
· Podbudowa bitumiczna:
- Drogi poprzeczne – 3 494,00 m2 (narastająco 3 494,00 m2, tj. 9,30%)
· PZŚ-2
- zasypki przyczółków – trwają prace (95%)
- kapy chodnikowe - Izolacja z papy (100%)
- deski gzymsowe - trwają prace (20%)
- krawężnik kamienny - trwają prace (80%)
· PP-1
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· PZM-1
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· PZM-2
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (95%)
· PP-7
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (98%)
· WD-01
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (50%)
- kapy chodnikowe - Wykonano zbrojenie (100%)
- deski gzymsowe - nie rozpoczęto (80%)
- krawężnik kamienny - Wykonano (90%)
· WD-04
- ustrój nośny – wykonano betonowanie jezdnia prawa (JP) (100%), sprężanie JP (100%), iniekcja JP (100%), beton strefy zakotwień w osi 1 i 5 JP (100%)
- ścianki żwirowe - jezdnia prawa i jezdnia lewa (100%)
- płyta przejściowa - wykonano beton podkładowy w osi 1 (100%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółków w osi 1 i 5 (90%)
- kapy chodnikowe - wykonano izolację z papy (60%)
- krawężnik kamienny - prace rozpoczęte (20%)
· WD-03
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (60%)
- kapy chodnikowe - wykonano izolację z papy (100%), rozpoczęto zbrojenie (40%)
- deski gzymsowe - rozpoczęto montaż (80%)
- krawężnik kamienny - rozpoczęto montaż (80%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· ZB-3 – (5%)
· ZB-6 – (5%)
· P6 – (50%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN-12 – ustawienie słupów, przełączenie kolizji - 100%,
· EnN – ustawienie słupów i wykonanie uziemień, przełączenie kolizji - 100%,
· WN Kozienice - Miłosna 400kV km 491+300 (kolizja z PZM-2 i A2) – montaż słupa wraz z przewodami fazowymi, odgromowymi i OPGW, montaż odstępników i mostków prądowych, malowanie słupa - 90%,
· Kanał technologiczny – wykonanie przepustów - 0,5%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 1 759,00 m2 (narastająco 342 690,00 m2 - tj. 95,60%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 63 888,00 m3 (narastająco 545 779,00 m3 - tj. 80,70%)
- Drogi poprzeczne - 6 454,00 m3 (narastająco 26 308,00 m3 - tj. 52,80%)
· Podbudowa pomocnicza:
- Trasa Główna wraz z węzłem – 77 286,00 m2 (narastająco 104 994,00 m2 - tj. 63,10%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 40 640,00 m2 (narastająco 45 476,00 m2 - tj. 31,70%)
· PZŚ-2
- płyta przejściowa – zabetonowano płyty przejściowe po obu stronach obiektu (100%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (90%)
- kapy chodnikowe - Izolacja z papy (20%)
· PP-1
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (95%)
· PZM-1
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (95%)
· PZM-2
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (90%)
· PP-7
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (95%)
· WD-01
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (40%)
- kapy chodnikowe - Wykonano izolacje z papy (100%)
- krawężnik kamienny - Wykonano (90%)
· WD-04
- ustrój nośny - wykonano zbrojenie i deskowanie jezdnia prawa (100%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółków w osi 1 i 5 (85%)
· WD-03
- ustrój nośny – zabetonowano poprzecznice II etap wraz z ustrojem (100%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (50%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· G-01 – przełączenia sieci gazowej (90%)
· G-02 – przełączenia sieci gazowej (90%)
· W-01 – (90%)
· W-02 - (95%)
· W-03 - (95%)
· W-04A - (90%)
· W-05 - (80%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN 3 – przełączenie kolizji 100%,
· WN Kozienice - Miłosna 400kV km 491+300 (kolizja z PZM-2 i A2) – ustawianie fundamentów 10%,
· Zasilanie i oświetlenie – wykonanie przepustów 0,5%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 5 780,50 m2 (narastająco 340 930,83 m2 - tj. 95,10%)
- Drogi poprzeczne - 0 m2 (narastająco 36 091 m2 - tj. 54,2%)
· Wymiana gruntów:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 0 m3 (narastająco 22 800 m3 - tj. 92,80%)
- Drogi poprzeczne - 0 m3 (narastająco 6 250 m3 - tj. 30,90%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 13 229,80 m3 (narastająco 481 891,20 m3 - tj. 71,30%)
- Drogi poprzeczne - 2 513 m3 (narastająco 19 853 m3 - tj. 39,90%)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 0 m3 (narastająco 7 995,70 m3 - tj. 38,40%)
· Podbudowa pomocnicza:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 19 501,20 m2 (narastająco 27 708,20 m2 - tj. 16,70%)
· Warstwa podbudowy z mieszanki związanej C8/10:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 4 836,00 m2 (narastająco 4 836,00 m2 - tj. 4,20%)
· PZŚ-2
- podpory - w marcu nie kontynuowano robót (0%)
- ustrój nośny – nie kontynuowano robót (0%)
- skrzydełka – nie kontynuowano robót (0%)
- ścianki żwirowe - nie rozpoczęto (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa – zabetonowano płyty przejściowe po obu stronach obiektu (95%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (90%)
- kapy chodnikowe - nie rozpoczęto (0%)
- deski gzymsowe - nie rozpoczęto (0%)
- krawężnik kamienny - nie rozpoczęto (0%)
- asfalt lany - nie rozpoczęto (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie rozpoczęto (0%)
- bariery ochronne - nie rozpoczęto (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· PP-1
- podpory - nie dotyczy (0%)
- ustrój nośny – nie kontynuowano robót (0%)
- skrzydełka – nie kontynuowano robót (0%)
- ścianki żwirowe - nie dotyczy (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa - nie dotyczy (0%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (90%)
- kapy chodnikowe - nie dotyczy (0%)
- deski gzymsowe - nie dotyczy (0%)
- krawężnik kamienny - nie dotyczy (0%)
- asfalt lany - nie dotyczy (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie dotyczy (0%)
- bariery ochronne - nie dotyczy (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· PZM-1
- podpory - nie dotyczy (0%)
- ustrój nośny – nie kontynuowano robót (0%)
- skrzydełka – nie kontynuowano robót (0%)
- ścianki żwirowe - nie dotyczy (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa - nie dotyczy (0%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (80%)
- kapy chodnikowe - nie dotyczy (0%)
- deski gzymsowe - nie dotyczy (0%)
- krawężnik kamienny - nie dotyczy (0%)
- asfalt lany - nie dotyczy (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie dotyczy (0%)
- bariery ochronne - nie dotyczy (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· PZM-2
- podpory - nie dotyczy (0%)
- ustrój nośny – nie kontynuowano robót (0%)
- skrzydełka – zabetonowano skrzydełka M1 i M2 (100%)
- ścianki żwirowe - nie dotyczy (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa - nie dotyczy (0%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (80%)
- kapy chodnikowe - nie dotyczy (0%)
- deski gzymsowe - nie dotyczy (0%)
- krawężnik kamienny - nie dotyczy (0%)
- asfalt lany - nie dotyczy (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie dotyczy (0%)
- bariery ochronne - nie dotyczy (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· PP-7
- podpory - nie dotyczy (0%)
- ustrój nośny – nie kontynuowano robót (0%)
- skrzydełka – nie kontynuowano robót (0%)
- ścianki żwirowe - nie dotyczy (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa - nie dotyczy (0%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (90%)
- kapy chodnikowe - nie dotyczy (0%)
- deski gzymsowe - nie dotyczy (0%)
- krawężnik kamienny - nie dotyczy (0%)
- asfalt lany - nie dotyczy (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie dotyczy (0%)
- bariery ochronne - nie dotyczy (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· WD-01
- podpory – nie kontynuowano robót
- ustrój nośny – przygotowanie powierzchni betonu pod izolację
- skrzydełka – nie kontynuowano robót (0%)
- ścianki żwirowe – nie kontynuowano robót (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa - nie rozpoczęto (0%)
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 5 (30%)
- kapy chodnikowe - nie rozpoczęto (0%)
- deski gzymsowe - nie rozpoczęto (0%)
- krawężnik kamienny - nie rozpoczęto (0%)
- asfalt lany - nie rozpoczęto (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie rozpoczęto (0%)
- bariery ochronne - nie rozpoczęto (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· WD-04
- podpory – nie kontynuowano robót (0%)
- ustrój nośny – wykonano sprężenie ustroju jezdnia lewa (100%), zabetonowano ciosy podłożyskowe oraz zamontowano łożyska - jezdnia prawa (100%)
- skrzydełka – nie kontynuowano robót (0%)
- ścianki żwirowe - nie rozpoczęto (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa - nie rozpoczęto (0%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółków w osi 1 i 5 (70%)
- kapy chodnikowe - nie rozpoczęto (0%)
- deski gzymsowe - nie rozpoczęto (0%)
- krawężnik kamienny - nie rozpoczęto (0%)
- asfalt lany - nie rozpoczęto (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie rozpoczęto (0%)
- bariery ochronne - nie rozpoczęto (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· WD-03
- podpory – wykonano wykop, fundament, 4 słupy w osi 4 (100%)
- ustrój nośny – zabetonowano poprzecznice I etap w osiach 1,2,3,4,5 (60%), zamontowano łożyska w osiach 1,2,4,5 (100%)
- skrzydełka – nie rozpoczęto (0%)
- ścianki żwirowe – nie kontynuowano robót (0%)
- prace wykończeniowe - nie rozpoczęto (0%)
- płyta przejściowa - nie rozpoczęto (0%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (25%)
- kapy chodnikowe - nie rozpoczęto (0%)
- deski gzymsowe - nie rozpoczęto (0%)
- krawężnik kamienny - nie rozpoczęto (0%)
- asfalt lany - nie rozpoczęto (0%)
- warstwa ścieralna SMA - nie rozpoczęto (0%)
- bariery ochronne - nie rozpoczęto (0%)
- balustrady - nie rozpoczęto (0%)
· KŁADKA
- nie rozpoczęto (0%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· G-02 – przełączenia sieci gazowej (0%)
· W-01 – (0%)
· W-04 - (0%)
· W-04A - (0%)
· ZB-1 – (0%)
· ZB-2 – (0%)
· ZB-4 – (0%)
· ZB-5 – (0%)
· Kolektor deszczowy GRP DN 1000 – (0%)
· 2 studnie na kolektorze DN 1000, 2 studnie na kolektorze DN 500 (0%)
· Kolektor deszczowy GRP DN 315 – (0%)
· Odwodnienie (7%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN – wykonanie przepustu, wykopanie trasy kablowej i układanie kabli, montaż słupów 96%,
· EnN-9 – wykopanie trasy kablowej, układanie kabla 90%,
· EnN-10 – wykopanie trasy kablowej, układanie kabla 90%,
· ESN – przełączenie kolizji, montaż rur osłonowych 100%,
· ESN 3 – przełączenie kolizji, montaż stanowisk słupowych, demontaże 100%,
· ESN 4 – demontaże słupów i linii napowietrznej 50%,
· ESN 11 – 90%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 10 186 m2 (narastająco 419 381 m2 - tj. 93,90%)
- Drogi poprzeczne - 413 m2 (narastająco 135 976 m2 - tj. 59,00%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 30 610 m3 (narastająco 440 451 m3 - tj. 98,00%)
- Drogi poprzeczne - 19 395 m3 (narastająco 66 141 m3 - tj. 19,90%)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 1 755 m3 (narastająco 67 398 m3 - tj. 55,30%)
- Drogi poprzeczne 75 m3 (narastająco 12 831 m3 - tj. 25,60%)
· PZŚ-2
- płyta przejściowa – wykonano beton podkładowy od strony Warszawy (10%)
- zasypki przyczółków – trwają prace (80%)
· PP-1
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (70%)
· PZM-1
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (60%)
· PZM-2
- skrzydełka – zabetonowano fundamenty skrzydełek M1 i M2 (25%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (60%)
· PP-7
zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (90%)
· WD-01
- ustrój nośny – zabetonowano płytę ustroju niosącego (80%)
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 5 (20%)
· WD-04
- ustrój nośny – zabetonowano ustrój nośny jezdnia lewa (80%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (40%)
· WD-03
- ustrój nośny – zamontowano podparcia pod poprzecznice w osiach 1, 2, 3 (60%)
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 i 5 (25%)
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Wpusty deszczowe (5%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN – wykonanie przepustu, wykopanie trasy kablowej i układanie kabli 60%,
· EnN-1 – przełączenie kolizji, demontaż słupów 100%,
· EnN-2 – przełączenie kolizji, demontaż słupów 100%,
· EnN-5 – wykopanie trasy kablowej, układanie kabla, montaż złącza kablowego, demontaż słupów 100%,
· EnN-12 – wykonanie przewiertu 40%,
· ESN – wykonanie przewiertu, kopanie rowów kablowych, układanie kabli 70%,
· ESN 3 – wykopanie rowów kablowych, układanie kabli, ustawienie słupów, przełączenie kolizji 95%,
· ESN 6,7 – wykopanie rowów kablowych, układanie kabli, ustawienie słupów, przełączenie kolizji 100%,
· ESN 8 – wykonanie przewiertu, ułożenie kabla 100%.
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 11 431 m2 (narastająco 409 195 m2 - tj. 91,70%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 23 935 m3 (narastająco 409 840 m3 - tj. 91,20%)
- Drogi poprzeczne 8 456 m3 (narastająco 46 746 m3 - tj. 14,00%)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 1 746 m3 (narastająco 65 643 m3 - tj. 53,80%)
· PZŚ-2
- zasypki przyczółków – trwają prace (50%)
· PP-1
- skrzydełka – wykonano 4 skrzydełka (100%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (50%)
· PZM-1
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (30%)
· PZM-2
- skrzydełka – zabetonowano fundamenty i ścianki skrzydełek M3 i M4 (50%)
- zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (40%)
· PP-7
zasypki przyczółków / przepustu – trwają prace (70%)
· WD-01
- ustrój nośny – zamontowano belki prefabrykowane 44 sztuki (100%), trwają prace zbrojarskie płyty ustroju,
- zasypki przyczółków - trwają zasypki przyczółka w osi 5 (10%).
· WD-04
- podpory – zabetonowano ciosy podłożyskowe w osiach 1,2,3,4,5 jezdnia lewa (50%),
- ustrój nośny – ustawiono rusztowanie pod ustrój, trwają prace przy deskowaniu (80%),
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 (30%).
· WD-03
- podpory – zabetonowano podporę w osi 5(przyczółek), (100%),zamontowano łożyska w osi 1 i 2 (40%),
- ścianki żwirowe – zabetonowano ściankę w osi 5 (50%),
- zasypki przyczółków – trwają zasypki przyczółka w osi 1 (20%).
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· Kolektor deszczowy GRP DN 315 – (15%)
· Wpusty deszczowe (4%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN-2 – wykonanie uziemień przy stanowiskach słupowych, montaż rozłącznika 94%,
· ESN-3 – wykopanie trasy kablowej, wykonanie przewiertu, ułożenie kabla i rur 70%,
· ESN-6, 7 – wykopanie trasy kablowej, prace przewiertowe, układanie rur, foli ostrzegawczej i kabla 80%,
· ESN-11 – montaż trafostacji, wykonanie uziomu 80%.
Branża teletechniczna:
· Etap I Hawe i Polkomtel - 100%
· Etap II Hawe i Polkomtel - 100%
· Światłowody Orange - 100%
· Miedziane Orange - 100%
· Etap II Miedziane Orange - 100%
· Etap I Miedziane Orange - 100%
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem - 937 m2 (narastająco 397 764 m2 - 89,10%)
· Wymiana gruntów:
- Trasa Główna wraz z węzłem 600 m3 (narastająco 22 800 m3 - 92,80%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 5 450 m3 (narastająco 365 905 m3 - 85,90%)
· PP-1
- skrzydełka – wykonano 4 skrzydełka (100%)
· PZM-2
- ustrój nośny – zabetonowano płytę zespalającą (100%)
· WD-01
- podpory – zabetonowano słup w osi 4, zabetonowano ciosy podłożyskowe w osi 4,
- zamontowano łożyska w osiach 1,2,4,5 – wykonano 100% podpór,
- ustrój nośny – zabetonowano I etap poprzecznic w osiach 1,2,3,4,5 (30%).
· WD-04
- podpory - zabetonowano 1 słup w osi 3 (10%),
- skrzydełka - zabetonowano 1 i 2 etap skrzydełka w osi 5 jezdnia prawa (25%).
· WD-03
- podpory – zabetonowano podporę w osi 1 (przyczółek), zabetonowano 4 słupy w osi 2 i 3 słupy w osi 3, zabetonowano ciosy podłożyskowe w osi 1 i 2 (60%),
- ścianki żwirowe – zabetonowano ściankę w osi 1 (50%).
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· 2 studnie na kolektorze DN 1000, 2 studnie na kolektorze DN 500 (3%)
· Kolektor deszczowy GRP DN 700 – (100%)
· Wpusty deszczowe (3%)
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN-2 – ustawianie słupów (100%)
· ESN-3 – wykopanie trasy kablowej (60%)
· Linia 110kV M-M1 – (98%)
· Linia 110kV M-M2 – (98%)
Branża teletechniczna:
· Światłowody Orange – (100%)
W okresie rozliczeniowym Wykonawca wykonywał:
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Drogi poprzeczne - 663 m2 (narastająco 135 563 m2 - 58,80%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 14 497 m3 (narastająco 360 455 m3 - 84,60%)
- Drogi poprzeczne 779 m3 (narastająco 38 290 m3 - 11,50%)
· Wykopy:
- Drogi poprzeczne 119 m3 (narastająco 12 756 m3 - 25,40%)
Obiekty w ciągu inwestycji:
· PP-7
- skrzydełka – zabetonowano dwie ściany skrzydełek M1 i M2
· WD-01
- podpory – zabetonowano 5 słupów, zabetonowano ciosy podłożyskowe w osiach 1, 2, 5
- skrzydełka – zabetonowano 1 skrzydełko przyczółka w osi 1
- ścianki żwirowe – zabetonowano ściankę w osi 1
· WD-04
- podpory - Zabetonowano korpus podpory w osi 5 jezdnia prawa, zabetonowano 2 słupy w osi 4, 1 słup w osi 3
- skrzydełka - zabetonowano 2 etap skrzydełka w osi 5 jezdnia lewa
· WD-03
- podpory – trwają prace zbrojarskie podpory 1 i 2
Branża sanitarna:
· przesłona filtracyjna przy zbiornikach ZB-1, ZB-2, ZB-4, ZB-5/ 100% dla przesłony
· kolektor deszczowy GRP DN 1000 / wykonanie 46mb, km 489+620
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN-1 – ustawianie słupów
· EnN-2 – ustawianie słupów, ułożenie kabla
· ESN-3 – wykopanie trasy kablowej, wykonanie przepustów, ułożenie kabla
· Linia 110kV M-M1
· Linia 110kV M-M2
· Linia 400kV Kozienice-Miłosna – skręcanie słupa nr 11A
W okresie rozliczeniowym Wykonawca wykonywał:
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Drogi poprzeczne - 663 m2 (narastająco 135 563 m2 - 58,80%)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 14 497 m3 (narastająco 360 455 m3 - 84,60%)
- Drogi poprzeczne 779 m3 (narastająco 38 290 m3 - 11,50%)
· Wykopy:
- Drogi poprzeczne 119 m3 (narastająco 12 756 m3 - 25,40%)
Obiekty w ciągu inwestycji:
· PZŚ - 2
- ustrój nośny – zabetonowano płytę ustroju – jezdnia prawa
- zasypki przyczółków – wykonano zasypki podpory 1 i 2 do 7 warstwy
Obiekty poprzeczne:
· PP-1
- zasypki przyczółków / przepustu - kontynuowano wykonanie zasypki wykopu wokół przepustu wraz z zagęszczeniem
· PZM-1
- zasypki przyczółków / przepustu - wykonywana jest zasypka wykopu wokół przepustu wraz z zagęszczeniem
· PZM-2
- zasypki przyczółków / przepustu - wykonywana jest zasypka wykopu wokół przepustu wraz z zagęszczeniem
· PP-7
- skrzydełka - zabetonowano 4 fundamenty pod skrzydełka i dwie ściany skrzydełek M3 i M4
- zasypki przyczółków / przepustu - wykonywana została zasypka przepustu do 6 warstwy
· WD-01
- podpory - zabetonowano korpus przyczółka w osi 1, zabetonowano 2 słupy w osi 2
- skrzydełka - zabetonowano 1 skrzydełko przyczółka w osi 1, oraz część drugiego skrzydełka w osi1 - do dylatacji
· WD-04
- podpory - Zabetonowano korpus podpory w osi 5 jezdnia lewa, zabetonowano 4 słupy w osi 2, 1 słup w osi 4
- skrzydełka - zabetonowano 2 etap skrzydełka w osi 1 jezdnia lewa, zabetonowano 1 etap skrzydełka podpory w osi 5 jezdnia lewa
· WD-03
- podpory – wykonano wykop i beton podkładowy w osi 3 i 5, zabetonowano fundamenty podpór w osiach 1, 2, 3, 5
Branża sanitarna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· G-02 - przełączenia sieci gazowej
Branża elektryczna:
Prowadzono prace przy kolizjach:
· EnN-1 – ustawianie słupów
· EnN-2 – ustawianie słupów
· ESN-3 – wykopanie trasy kablowej
· Linia 110kV M-M1 – montaż słupów nr 19A, 20
· Linia 110kV M-M2 – montaż słupów 19A
· Linia 400kV Kozienice-Miłosna – skręcanie słupa nr 11A
· Zdjęcie warstwy humusu:
- Trasa Główna wraz z węzłem 47 280 m2 (narastająco 393 000 m2)
- Drogi poprzeczne 11 200 m2 (narastająco 127 200 m2)
· Nasypy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 110 150 m3 (narastająco 294 235 m3)
- Drogi poprzeczne 3 200 m3 (narastająco 34 560 m3)
· Wykopy:
- Trasa Główna wraz z węzłem 28 140 m3 (narastająco 55 280 m3)
- Drogi poprzeczne 0 m3 (narastająco 12 100 m3)
· PP-1
- montaż folii kubełkowej zabezpieczającej izolację grubą płyty zespalającej
- zasypka przepustu
· PP-7
- zbrojenie, deskowanie i betonowanie płyty zespalającej
- wykop pod skrzydełka
- beton podkładowy pod skrzydełka
- zbrojenie fundamentów skrzydełek
- rozdeskowanie płyty zespalającej
· PZM-1
- rozdeskowanie skrzydełek
- izolacja cienka przepustu
- zasypka przepustu
- montaż folii kubełkowej zabezpieczająca izolację grubą pł. zespalającej
· PZM-2
- wykonanie zasypki przepustu
· PZŚ-2
- rozdeskowanie skrzydełek
- deskowanie, zbrojenie i betonowanie płyty wraz z poprzecznicami, jezdnia prawa
- zasypka podpory, oś 1, oś 2
· WD-01
- deskowanie i zbrojenie przyczółka, oś 1
- deskowanie, zbrojenie i betonowanie słupów, oś 2
- zbrojenie słupów, oś 4
- deskowanie i zbrojenie korpusu i skrzydeł, oś 5
- betonowanie korpusu, oś 5
- betonowanie ścianki zaplecznej, oś 5
- rozdeskowanie przyczółka, oś 5
· WD-03
- wykop oś 1, oś 2, oś 3
- beton wyrównawczy, oś 1, oś 2
- zbrojenie fundamentów, oś 2
· WD-04
- betonowanie i rozdeskowanie korpusu, oś 1, jezdnia prawa
- deskowanie, zbrojenie i betonowanie skrzydełek, oś 1, jezdnia lewa
- deskowanie, zbrojenie i betonowanie słupów, oś 3
- zbrojenie i betonowanie słupów, oś 4
- rozdeskowanie słupa, oś 4
- zbrojenie korpusu, oś 5, jezdnia lewa
- deskowanie i zbrojenie przyczółka, oś 5
· Branża teletechniczna
- przebudowa sieci teletechnicznych T1-POL, T1-OPL i T2-OPL
· Branża elektroenergetyczna
- Kolizja EnN-1 – ułożenie kabla
- Kolizja EnN-2 – ułożenie kabla
- Linia 110kV M-M1 - Montaż słupa nr 19, 20 i 21
- Linia 110kV M-M2 - Montaż słupa nr 19A i 22
· Branża sanitarna
- Kolizja G-01 – przepięcia do istniejącej sieci gazowej
- Kolizja W-01 – przepięcia do istniejącej sieci wodociągowej
- Kolizja W-04 – przepięcia do istniejącej sieci wodociągowej
- Kolizja W-04a - przepięcia do istniejącej sieci wodociągowej
| LOKALIZACJA | RODZAJ ROBOT |
| 489+325-489+550 | Wykop rowów |
| 489+325-489+700 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 489+700-489+900 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 489+700-490+200 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 489+900-490+000 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 491+000-491+100 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 491+000-491+200 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 491+000-491+200 | Wykop rowów, str. P |
| 491+275-491+600 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 491+275-491+400 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 491+400-491+600 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 491+400-491+600 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 491+520-491+650 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 492+000-492+160 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 492+355-492+440 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 492+355-492+440 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 492+520-492+650 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 493+000-493+100 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 493+300-493+475 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 493+950-494+150 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 493+950-494+100 | Odhumusowanie |
| 494+230-494+500 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 494+250-494+700 | Wykonanie warstwy nasypu |
| 494+550-494+900 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| 494+750-494+850 | Wykonanie warstwy nasypu |
| DG220436W; 0+050-0+200 | Przygotowanie podłoża |
| DP2701W; 0+050-0+200 | Odhumusowanie |
| DP2701W; 0+350-0+460 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| DP2701W; 0+350-0+460 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Droga D4; 0+000-0+250 | Wykop rowów |
| Droga D6; 0+000-0+340 | Odhumusowanie |
| Droga DK2; 0+400-1+220 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Droga DK2; 0+800-1+220 | Ulepszenie warstwy nasypu |
| Droga DK2; 0+800-1+650 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Droga DK2; 1+100-1+220 | Wykop rowu, str. P |
| Łącznica L01P; 0+100-0+600 | Przygotowanie podłoża |
| Łącznica L01P; 0+200-0+500 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Łącznica L02P; 0+280-0+341 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Łącznica L03L; 0+300-0+600 | Wykop rowu |
| Łącznica L03L; 0+516-0+600 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Łącznica L04L; 0+000-0+160 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Łącznica L06P; 0+056-0+170 | Wykonanie warstwy nasypu |
| Łącznica L08L; 0+000-0+180 | Wykop rowu |
W zakresie robót branżowych wykonywano:
- Przebudowę sieci elektroenergetycznych:W zakresie robót mostowych wykonywano:
PP-1:W zakresie robót drogowych wykonano:
- Odhumusowanie:W zakresie robót mostowych wykonywano:
- PP-1: